În cele ce urmează veți găsi răspunsurile noastre la cele mai frecvente întrebări legate de efectuarea de achiziții din magazinul nostru.
Click pe întrebarea care vă interesează:
- Cum să verificați disponibilitatea produsului?
- Cum se poate verifica starea livrării comenzii?
- Cât timp voi aștepta pentru expediere?
- Care sunt formele de livrare?
- Cât voi plăti pentru livrare?
- Cum plătesc pentru comanda mea?
- Ce sunt cupoanele de reducere?
- Ce este depozitarea?
- Pot obține o factură cu TVA?
- Cum îmi schimb comanda?
- Am plasat o comandă incorectă. Cum pot să o anulez?
- Unde se află transportul meu?
- Produsele vândute au garanție?
- Am o problemă cu un produs comandat. Ce urmează?
- Pot returna produsul cumpărat?
Cum pot verifica disponibilitatea produsului?
Pe fiecare produs veți găsi informații despre disponibilitatea acestuia în magazin:
.
- .
- În acest moment sunt 0 articole în afara stocului; dacă sunteți foarte interesat de acest produs, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail: office@modernbhp.ro sau prin telefon: +48 783 165 510
- La vânzare - ultimele articole dintr-un anumit produs, merită să vă grăbiți cu achiziția!
- Cantitate medie - avem cel puțin câteva bucăți
- .
- Cantitate mare - avem suficiente produse în stoc pentru a gestiona mai multe comenzi
- Disponibil la comandă - putem achiziționa acest produs special pentru dumneavoastră - contactați-ne prin e-mail: office@modernbhp.ro sau prin telefon: +48 783 165 510
- Livrare așteptată - produsul va fi disponibil în curând
- Retras din ofertă - produsul nu mai este disponibil în magazinul nostru
Cum pot verifica starea comenzii mele?
Vom trimite informații despre evoluția comenzii dvs. la adresa dvs. de e-mail.
Cât timp va trebui să aștept pentru livrare?
Imediat după plasarea comenzii veți primi un e-mail cu informații despre comandă - din acest moment așteptăm plata (cu excepția expedierilor contra ramburs) și apoi începem procesarea comenzii. Vom trimite în mod constant informații despre starea comenzii dvs. la adresa dvs. de e-mail. Timpul de pregătire a mărfurilor (timp de expediere) durează de obicei până la 48 de ore, apoi mărfurile sunt transferate către compania de curierat aleasă de dvs. (timp de livrare de obicei 1-3 zile)
Data livrării = data expedierii + timpul de livrare
.
Termenul de expediere se bazează pe disponibilitatea produselor și pe metoda de plată selectată, în timp ce termenul de livrare depinde de metoda de livrare aleasă de dvs.
>.
"descriere detaliată a procesării comenzilor
Care sunt formele de livrare?
În funcție de cantitatea și greutatea produselor pe care le comandați, de forma de plată aleasă și de preferințele dumneavoastră, puteți alege una dintre următoarele forme de livrare:
.
- Companie de curierat poștal (curierat, chioșcuri de colete),
- livrare prin colete poștale
- curier numerar la livrare,
- Colecție personală,
"descriere detaliată a metodelor de livrare
Cât voi plăti pentru transport?
Costul total al livrării unei comenzi va fi afișat atunci când adăugați produse în coșul dumneavoastră și alegeți metoda de livrare și metoda de plată care vă interesează - în sumar veți vedea suma exactă care trebuie plătită. În funcție de forma de plată aleasă (plată în avans sau ramburs) și de metoda de livrare, costul livrării variază de la câțiva la mai mulți zloți.
Costul total al livrării variază de la câțiva zloți la mai mulți zloți.
"lista detaliată a prețurilor de livrare
Cum plătesc comanda mea?
În funcție de valoarea comenzii dumneavoastră, de metoda de livrare aleasă și de preferințele dumneavoastră, puteți alege una dintre următoarele metode de plată:
- transfer într-un cont bancar. Numărul nostru de cont bancar: RO 77 BREL 0005 6006 6209 0100
- cash la livrare,
- plata electronică (transfer online, buy now pay in 30 days, BLIK, plata cu cardul) prin Payu
Payu
- transferuri - o listă de 21 de bănci acceptate este disponibilă după selectarea acestei metode de plată în etapa de comandă, .
- BLIK - plată ușoară în doi pași cu ajutorul telefonului mobil .
- PACHETARE CU CARDUL - cumpărături sigure cu carduri de debit și de credit VISA și Mastercard .
"descriere detaliată a metodelor de plată
>
Ce sunt cupoanele de reducere?
.
În multe acțiuni promoționale oferim clienților noștri cupoane de reducere. Acestea se prezintă sub forma unor coduri care trebuie introduse în coș în câmpul marcat corespunzător. Astfel, suma de plată va fi calculată ținând cont de reducere.
Amintiți-vă că majoritatea codurilor de reducere au o dată de expirare. Odată ce expiră, codul de reducere nu mai este activ - nu va mai acorda reducerea specificată.
Ce este depozitarea?
.
Camera de depozitare este un loc în care puteți adăuga produsele pe care le aveți în vedere. Numai utilizatorii conectați au acces la această funcționalitate.
Dacă ezitați să cumpărați un anumit produs și aveți un cont în magazinul nostru, conectați-vă și adăugați produsul în depozit. Produsele din depozit sunt păstrate pentru dumneavoastră. Data viitoare când vă conectați la magazin, veți găsi toate produsele pe care le-ați salvat în depozit. În orice moment vă puteți întoarce la ele, le puteți muta în coșul de cumpărături sau le puteți scoate din depozit.
Pot obține o factură cu TVA?
.
Da, puteți primi o factură de TVA pentru produsele achiziționate în magazinul nostru. Pentru a face acest lucru, în timp ce plasați o comandă în formularul cu datele dumneavoastră, selectați opțiunea "companie" și introduceți datele de facturare. Informațiile referitoare la faptul că doriți să primiți o factură cu TVA trebuie să fie introduse în rubrica "Note" (secțiunea "Informații suplimentare"). Dacă adresa de expediere este diferită de datele din factură, selectați opțiunea "altă adresă de expediere" din formular și introduceți adresa la care trebuie trimisă comanda.
>.
Data facturii de TVA este data la care este expediată comanda dumneavoastră. Nu este posibil să se schimbe această dată.
Cum îmi schimb comanda?
.
Puteți modifica comanda doar până când conținutul acesteia este complet. După ce a fost trimisă la adresa indicată, nu mai este posibilă modificarea. Pentru orice modificare a comenzii dumneavoastră (schimbare de adresă, adăugare de produs la comandă, schimbare a metodei de plată sau de livrare), vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil - de preferință prin telefon: +48 783 165 510
.
Am plasat o comandă din greșeală. Cum pot să o anulez?
..
Puteți anula comanda doar până când conținutul acesteia este complet. Odată ce a fost trimis la adresa indicată, nu mai este posibilă anularea. Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil, de preferință prin telefon: +48 783 165 510
Unde este transportul meu?
.
Când alegeți livrarea prin curierat, veți primi un număr de scrisoare de trăsură în e-mail și un link către o pagină unde puteți urmări coletul în timp real. Acest link este vizibil și pentru clienții înregistrați ai magazinului, în previzualizarea detaliilor comenzii, în coloana Transport.
Produsele pe care le vindeți au o garanție?
.
Da, produsele disponibile în sortimentul magazinului nostru au garanția producătorului, care este valabilă pe teritoriul Poloniei. Informații despre perioada de garanție pot fi găsite în descrierea produsului, precum și pe site-urile web ale producătorilor. Este important să păstrați dovada de achiziție (factură sau chitanță), precum și ambalajul original până la sfârșitul perioadei de garanție. Aceasta este baza pentru formularea unei cereri de despăgubire.
.
"condiții de garanție și service
>
Am o problemă cu un produs pe care l-am comandat. Și acum?
.
Verificați întotdeauna dacă coletul dvs. nu a fost deteriorat în timpul transportului înainte de a-l ridica. În cazul în care ambalajul prezintă deteriorări externe vizibile, vă recomandăm să refuzați să acceptați coletul și să întocmiți un raport de deteriorare, iar apoi să ne contactați la +48 783 165 510
Dacă doriți să faceți o reclamație, vă rugăm să vă asigurați dacă produsul trebuie să fie revendicat în magazinul nostru sau de la producător. Informații pe această temă pot fi găsite în cardul de garanție, precum și în descrierea produsului pe site-ul nostru sau pe site-ul producătorului.
.
"procedura detaliată a reclamațiilor
>
Pot returna un produs cumpărat?
.
Da, în conformitate cu Legea din 2 martie 2000, în termen de 14 zile de la data livrării comenzii dumneavoastră, puteți returna un produs cumpărat dintr-un magazin online, fără a indica vreun motiv. Cu toate acestea, aceste bunuri nu pot purta urme de utilizare, nu pot fi deteriorate sau distruse și trebuie să fie în ambalajul original cu tot conținutul său. Facem posibilă returnarea produsului prin intermediul unui colet automat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să aici.
"descrierea plângerilor și retururilor