Reclamații și retururi

 

Mărime greșită❓

Nu se potrivește cu culoarea ta❓

Și poate și un alt motiv❓

Nu vă faceți griji❗❗❗❗

👉 Înainte de a returna un articol, nu uitați că îl puteți schimba întotdeauna cu un altul. 

 

 

Dacă doriți să schimbați un produs (același produs într-o mărime diferită):

 

1.Împachetați produsul achiziționat în stare intactă și în ambalajul original cu tot conținutul său.

2.Atașați la expediere un document de schimb - click aici pentru a imprima care va conține următoarele informații: numărul de comandă, datele persoanei care a cumpărat produsele, numele produsului, cantitatea pe care doriți să o schimbați și informații despre mărimea pe care doriți să o schimbați.

3.Trimiteți pachetul la adresa noastră: 

Packeta Romania SRL - Olza Logistic - M&C Modern Company

        Strada Virginia Nr. 4

        Dragomirești-Deal. Ilfov 077096, CTPark A1 km13

 

Utilizați orice serviciu de curierat care vă convine cel mai bine

 

4.După recepție, vom expedia prompt produsele la adresa pe care o specificați.

 

5.Tu plătești costul de expediere către noi și noi plătim costul de expediere către tine

 

 

👉 Returnarea produselor

 

 

În conformitate cu legislația în vigoare, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării bunurilor comandate, aveți dreptul de a le returna, fără a preciza motivele, în cadrul retragerii din contract, conform normelor generale rezultate din reglementările privind încheierea contractelor la distanță. 

 

Produsul returnat nu trebuie să poarte urme de utilizare. În cazul în care această condiție nu este îndeplinită, produsul nu va fi acceptat. Consumatorul va suporta costurile de expediere, ambalare și alte costuri ale bunurilor returnate către vânzător.

Consumatorul va suporta costurile de expediere, ambalare și alte costuri ale bunurilor returnate către vânzător.

Dreptul de retragere nu este disponibil în cazul în care:

 

    • servicii pe care societatea le-a prestat integral (cu acordul cumpărătorului) înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile
    • .
    • bunuri care au fost făcute la comandă (de exemplu, o rochie croită la comandă, un tricou cu un logo, broderii pe haine),
    • articol care se poate deteriora rapid sau care are un termen de valabilitate scurt
    • .
    • bunuri furnizate într-un ambalaj sigilat care nu pot fi returnate după deschiderea ambalajului din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare (de exemplu, măști de protecție),

 

    • lucruri care, odată livrate, prin natura lor, sunt inseparabile de alte lucruri (de exemplu, nasturii de la o haină),

 

    • servicii în cazul în care clientul solicită în mod expres comerciantului să vină la el pentru reparații sau întreținere urgentă

 

 

 

Dacă doriți să returnați un produs:

 

    1. Întoarceți produsul achiziționat în stare intactă și în ambalajul original cu tot conținutul său.

 

    1. Adaugați la pachet o dovadă de achiziție (bon de casă, copie a facturii) și o declarație scrisă în care să includeți dorința dvs. de a returna produsul și informații despre comandă, numărul de cont, datele de contact.

 

    1. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului, vom verifica starea produsului returnat (dacă nu prezintă urme de utilizare, dacă nu a fost deteriorat sau distrus, dacă se află în ambalajul original cu tot conținutul său).

 

  1. Dacă nu se constată contraindicații, se va face o rambursare la numărul de cont anexat în termen de 7 zile. În cazul plății cu cardul de credit, rambursarea se va face pe cardul dumneavoastră. În cazul în care returnarea este refuzată (din cauza deteriorării produsului sau a semnelor de utilizare, a lipsei documentației), vă vom informa prin e-mail că produsul nu a fost returnat. În termen de 7 zile lucrătoare vom trimite produsul înapoi la adresa de retur indicată, pe cheltuiala consumatorului (costuri de expediere).

 

 

👉 Reclamații

 

Înainte de a vă ridica coletul, verificați întotdeauna dacă nu a fost deteriorat în timpul transportului. În cazul în care ambalajul prezintă deteriorări externe vizibile, vă recomandăm să refuzați să acceptați pachetul și apoi să ne contactați la +48 783 165 510

După achitarea sumei de descărcare și primirea chitanței de primire a coletului, există posibilitatea de a deschide pachetul în prezența curierului - în caz de neconcordanțe, se întocmește un proces-verbal de neconcordanță, care stă la baza unei plângeri ulterioare.

 

Dacă bunurile achiziționate se dovedesc a avea defecte de fabricație sau a fi neconforme cu descrierea, vă rugăm să urmați procedura de reclamație de mai jos:

 

 

    1. Întoarceți-ne produsul pe care doriți să îl reclamați, anexând o declarație scrisă, în care să descrieți în detaliu motivele pentru care vă plângeți de produs, forma de despăgubire, precum și adresa de retur și numărul de cont la care se va face rambursarea (în funcție de decizia magazinului).

 

    1. În termen de 14 zile de la primirea coletului, vă vom informa prin e-mail sau telefonic cu privire la rezultatul procedurii de reclamație.

 

  1. Dacă reclamația este acceptată, în termen de 14 zile de la data deciziei, vă vom compensa pentru costurile suportate de: repararea produsului anunțat, trimiterea unui nou exemplar al produsului sau rambursarea banilor.
  2. În cazul în care reclamația este considerată nejustificată, vă vom furniza o justificare detaliată a deciziei noastre și în termen de 14 zile lucrătoare vă vom trimite produsul anunțat pe cheltuiala noastră. În cazul plății cu cardul de credit, rambursarea se va face pe card.

 

 

Dacă aveți îndoieli, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin e-mail: office@modernbhp.ro sau prin telefon: +48 783 165 510. Vă vom da sfaturi despre cum să faceți o plângere rapid și fără probleme.

sus
Shop is in view mode
Afișați versiunea pe întreaga pagină
Sklep internetowy Shoper Premium